.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنان استاداخلاق درمورد جشن جهانی نوروز

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره وقایع اخیر کشور بحرین و برگزاری جشن های نورورزی گفت: باید توجه داشت مردم مسلمان ، ستمدیده و عزا دار منطقه از ما توقع دارند.

حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی درباره وقایع اخیر در بحرین و بایسته های واکنش ایران به این امر گفت: امروز در خاورمیانه تحرکی رخ داده است و مردم بیدار شده اند و از حاکمیت حکام وابسته به استکبار تبری می جویند.

وی با اشاره به تحرکات برخی حکام عرب منطقه برای شیعی و سنی کردن تحولات بحرین کفت: حتی سخنگوی معترضین بحرینی اهل تسسن بوده و این به واقع تلاشی از سوی حکام سعودی است که از تحرک ملت مسلمان عربستان هراس دارند.

حجت الاسلام آقا تهرانی ادامه داد: البته این گونه اقدامات را به تحریک امریکا صدام جنایت کار نیز انجام داد و به آن سرنوشت دچار شد و البته چنین سرنوشتی در انتظار حکام سعودی هم هست.

نماینده مردم تهران در مجلس بیداری ملت های مسلمان را فراگیر دانست و گفت: اینها فکر می کنند با کشتار مردم می توانند آنها را ساکت کنند ولی باید از آنها پرسید کجا و چه کسی توانسته است با کشتن مردم روند آگاهی و اعتراض مردم را فرو بنشاند.

وی اقدام ملت ایران و بزرگان را در محکومیت این اقدام سعودی ها و حکام بحرین بجا و مسئولانه عنوان کرد و گفت: این اقدام سعودی ها مصداق بارز نسل کشی بوده و مردم ایران در قبال آن ساکت نخواهند بود.

حجت الاسلام آقا تهرانی حضور نظامی سعودی ها را در بحرین اقدامی قرون وسطایی دانست و خطاب به دولتمردان ایرانی هم گفت: دستگاه سیاست خارجی باید مراقبت کرده و اجازه سو استفاده از دعوت های قبلی را ندهد.

وی همچنین درباره برگزاری جشن جهانی نوروز نیز گفت: مردم مسلمان، ستمدیده و عزادار منطقه از ما توقع دارند باید دولتمردان توجه لازم را داشته باشند./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حمید 26 اسفند 1389
این آقای محترم لطف کند از خود مایه بگذارد ، نه از جشن بزرگ نوروز

دورد بر آقای احمدی نژاد که به فکر فرهنگ ایران هستند و کاش دشمنان فرهنگ ایران از اینکه نان این سرزمین را می خورند و نمکدان می شکنند ، کمی شرم کنند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.